Čak 400 statista volontera u Sarajevu je sudjelovalo u snimanju videospota za novi singl grupe Dubioza kolektiv, pjesmu »Himna generacije« koja najavljuje njihov novi album koji će biti objavljen krajem godine.

Da je pjesma već sada instant-hit, potvrđuje podatak da je spot u prva 24 sata pogledan više od 300 tisuća puta što mu je osiguralo titulu trenutačno najgledanijeg videa u Hrvatskoj i BIH. Time je po relevantnosti vijest o novom spotu Dubioza kolektiva prestigao vijest o službenom kultne serije »Igra prijestolja«.


– Nakon što nas godinama neosnovano optužuju da predstavljamo »legitimni glas izgubljene generacije«, mi smo odlučili zloupotrijebiti tu kvalifikaciju i napraviti prigodnu muzičku numeru na tu temu. Na ovim prostorima je omiljena sportska disciplina sekiracija na duge staze dovedena do savršenstva i ova regija je dala niz svjetskih šampiona u super-teškoj kategoriji. Sekiramo se neselektivno, neprekidno i prilikom sekiracije ne diskriminiramo teme po važnosti i mogućem utjecaju na vlastite živote. Sekira nas sve, od ugroženosti južnoameričkih prerijskih oposuma do mogućeg termonuklearnog rata na korejskom poluotoku, od izbora Trumpa za predsjednika SAD-a do izbora na natjecanju za najveći pjevački talent mjesne zajednice Zabrđe. Ako su neke manje važne ljudske opsesije poput ljubavi prema ženama ili alkoholu opjevane u bezbroj pjesama, onda i ljubav prema sekiraciji zaslužuje makar jednu, poručili su iz Dubioza kolektiva.

Komentari

komentara