Važno je da je udobno – glasilo je prvo pravilo odijevanja za odlazak na koncerte i glazbene festivale do prije nekoliko godina.

Trenutno je situacija drugačija, odjeća i obuća i dalje trebaju biti udobne, ali više ne prolaze obične majice i hlačice te tenisice – ako želiš biti primijećen, treba birati originalne komade. Dok jedni inspiraciju traže u bakinom ormaru, drugi posežu za dizajnerskim kolekcijama i to ne nužno skupima. Naime, da se u biranoj odjeći i obući za posjet glazbenim festivalima krije dobra prilika za zaradu, shvatili su brojni modni brendovi.

Posebne kolekcije

Švedski modni gigant H&M već nekoliko godina uoči održavanja poznatog američkog festivala Coachella lansira posebnu kolekciju »H&M Loves Coachella« koju čini nekoliko komada odjeće i obuće inspirirane ovim festivalom. Zaštitno lice ovogodišnje kampanje bila je Hailey Baldwin, kći glumca Stephena Baldwina. Lepršavi topići, široke majice, topići izrađeni od pletiva nalik onima koje su nekad vezle bake, kratke traper hlačice – samo su neki od predmeta iz ove kolekcije inspirirane festivalom što se i ove godine održao u kalifornijskoj pustinji, a koji redovito pohode i brojni svjetski celebrityji.
No nije H&M jedini našao načina za dodatnu zaradu. Prvi se put među pokroviteljima festivala ove godine našao brand Calvin Klein, a niti ove godine priliku za dodatnu promociju na Coachelli nisu propustili Jeremy Scott i Shopbop.
A najbolji promotori su svakako pripadnice i pripadnici svjetskog jet seta. Jedan od onih koji je tu našao dobru priliku za dodatnu promociju na festivalu kojeg pohodi nešto više od pola milijuna ljudi jest proizvođač majica Wildfox, čiji je prvi promotor bio Paul Oakenfold, a danas odijevaju Alessandru Ambrosio i Kendall Jenner.
– Ljudi koji obilaze festivale oduvijek su bili naša ciljana publika. Na Coachelli smo od samog početka, a počeli smo kada Wildfox nije imao novaca za dodatnu promociju. Tada sam za 2000 dolara platio zrakoplov koji je nosio banner s natpisom »I’m higher than you« i smajlićem (više sam od tebe) i na taj smo način doprli do jako puno ljudi, prisjetio se Jimmy Sommers iz Wildfoxa čije majice i danas karakteriziraju zanimljivi natpisi.

Promocija brendova

Zabave u sklopu festivala Coachella pokazale su se i kao izvrsno mjesto gdje celebrityji promoviraju vlastite modne suradnje. Tako je prošle godine glumica Kate Bosworth na ovom festivalu predstavila liniju cipela koje je dizajnirala s brandom Matisse Footwear. Manekenka Alessandra Ambrosio promovirala je nakit nastao u suradnji s tvrtkom BaubleBar, zatim svoju vlastitu liniju kupaćih kostima, ali i kampanju koju je prošle godine snimila za H&M.
I dok se za Coachellu bira pretežno ljetna odjeća, za jednako popularan britanski Glastonbury nezaobilazan modni dodatak su gumene čizme, i to ne bilo koje, već Hunterice. Njih je prije jedanaest godina proslavila Kate Moss koja ih je obula u kombinaciji s pamučnim topićem i kratkim jeans hlačama i pokazala da i u blatu do koljena može izgledati seksi. U prosincu prošle godine tvrtka Hunter odlučila je iskoristiti festival i poznate osobe za dodatnu promociju. Lansirali su posebnu liniju visokih čizama na kojima je umjesto imena Hunter unutar crvenih linija na bijeloj podlozi pisalo ime osobe kojoj su namijenjene. A dobili su ih Alexa Chung, Stella McCartney, Mark Ronson, Suki Waterhouse, Poppy Delevingne, Bradley Cooper i mnogi drugi.

Borovo za INmusic

 

Da prati svjetske trendove, pokazao je prošle godine zagrebački INmusic koji je u suradnji s Ožujskim i tvrtkom Borovo predstavio posebnu kolekciju gumenih čizama. Čizme su bile su bile iz limitirane kolekcije, proizvedene su u Borovu, a dijelile su se putem nagradnih igara.
I dok su brandovi poput Huntera i H&M-a odlučili iskoristiti priliku i nove kupce pronaći među trendsettericama koje pohode festivale, drugi, poput britanskog Topshopa smatraju da djevojkama treba dati priliku da same biraju iz ponuđenog asortimana te stvaraju jedinstveni stil. A dopušteno je baš sve, važno je samo da poštuje ono što smo spomenuli na početku teksta – udobnost. Naime treba izdržati višesatan ples, a pritom ne treba razmišljati hoćete li se zaprljati. Trenutno su uz i dalje nezaobilazne resice, popularna prozračna ljetna pletiva, kratke ili duge traper hlače, duge prozračne haljine, a obzirom na ćudljive vremenske prilike, u ruksaku treba imati i kabanicu. Da biste se izdvojili iz mase, učinite to zanimljivim modnim dodacima kao što su cvijeće, neobična pokrivala za glavu ili jedinstvene torbice.

Komentari

komentara