SuperUha Lauba, u suradnji s Kultnim Kultivatorom, a s misijom promocije i osnaživanja nezavisne hrvatske scene, uz već najavljen nastup Ariela Pinka predstavljaju prilično aktivan osječki booking i DJ kolektiv Phonogram, talentiranog đakovačkog producenta Marka Vukovića koji se krije iza imena Kimekai i potpuno novo ime zagrebačke scene, dark/synthwave inkarnaciju starog znanca i prvoborca Gorana Lautara – Neon Lies.

Odrastajući u Los Angelesu krajem 80-ih i početkom 90-ih godina prošlog stoljeća, ili preciznije Beverly Woodsu nadomak Beverly Hillsa, Ariel Marcus Rosenberg je već s 10 godina počeo pisati prve glazbene kompozicije. Uveliko opčinjen poviješću popularne kulture sa 16 godina srednjoškolac tada kultne Beverly Hills Highschool počeo je slagati prve snimke na rustičnom analognom četvorotrakašu. Koliko je predano i fanatično bio posvećen ovom “malom kućnom zanatu” govori i činjenica da je koju godinu kasnije, tada student California Institute of the Arts, u kući svojih roditelja imao pravo malo skladište audio kazeta s preko 500 snimljenih pjesama, prije nego što je ijednu od njih izveo uživo.

Sve ovo nije mnogo značilo u prvim susretima s publikom koji su manje – više bili katastrofalni. Svedeni na one-man show žestokog fana Hall & Oates, Michaela Jacksona, 10CC, Fleetwood Maca i nostalgičan prizvuk “zlatne ere” popa bili su u tom trenu potpuno neuklopivi u vladajuću indie scenu u koju je bačen.
Koju godinu kasnije pak, dogodilo se da njegov prvi album završi u rukama jednog benda koji je u tom trenutku  rastućim utjecajem u potpunosti prekrajao ruho američke nezavisne glazbe, na vratima ere u kojoj će ovaj termin (indie) dostići krajnji nivo apstrahiranja. Bili su to Animal Collective, a listopad 2004. i album “The Doldrums” na njihovoj Paw Tracks etiketi, označit će početak nečega što će se kasnije u najtvrđem krugu Pinkovih poklonika zvati jednostavno – “The Ariel Sound”. Ovaj album kao i sljedeća dva “Worn Copy” i “The House Arrest”, imat će presudan utjecaj na to da do kraja prvog desetljeća 21. stoljeća svijetom nezavisne muzičke scene zavlada novi val lo-fi izvođača ili bedroom-pop kako ga je u određenim inkarnacijama žigosala glazbena kritika.
Oko 15 godina nakon prvih sobnih demo snimaka, 2009. godine Ariel Pink potpisuje za kultni britanski label 4AD, a već prvi album na ovoj etiketi označit će konačni proboj kako njega osobno, tako i cijelog vala. Ariel Pink’s Haunted Graffitti – “Before Today” naći će se na kraju te 2010. u vrhovima, bez izuzetka, svih godišnjih lista relevantnih muzičkih glasila, zajedno sa singlom “Round and Rodund” koji će se naći na prvom mjestu The Top Tracks of 2010 na Pitchforku. Uslijedit će velike američke i europske turneje, a ljeto 2011. provest će svirajući kao headliner na doslovno svim značajnim indie festivalima od Primavere preko ATP do Coachelle.
S ništa manje uspjeha neće proći ni drugi studijski album za 4AD – “Mature Themes” iz 2012. kao ni neposredni povod za predstojeću turneju – album “Pom Pom” koji je svjetlo dana ugledao u studenom 2014. godine.

Ulaznice u preprodaji stoje 100 kuna, a na ulazu cijena ulaznice će iznositi 120 kuna.

Komentari

komentara