Da Damian Marley, najmlađi sin reggae legende Boba Marleya nije gažer u sjeni velikog oca pokazala je velika većina inozemnih posjetitelja na njegovom preksinoćnjem pulskom nastupu na koncertu otvaranja devetog izdanja Outlook festivala u dobro popunjenoj Areni, koja je, već s prvim taktovima i znajući napamet tekstove, s autorom pjevala njegove ponajveće hitove »Welcome to Jamrock« (čak 67 milijuna pregleda na Youtubeu), a još više za izvedbe socijalno angažirane »Road To Zion«.


Obje su pjesme s nagrađivanog albuma »Welcome to Jamrock« koji je 2006. godine nagrađen dvjema Grammy nagradama, a plesni repertoar na tren je usporila mirnija »Patience« s također hvaljenog albuma iz 2010. godine »Distant Relatives«. Središnji nastup ovog vrlo uspješnog reggae i dancehall glazbenika u pulskom je amfiteatru pratilo oko šest tisuća ljudi. Uz ostvarenu sjajnu komunikaciju s publikom (nešto mlađom u odnosu na onu koja pohodi Dimensions), nije izostala ni glazbena posveta očevom naslijeđu, i to pjesmama »Could You Be Loved« (u nešto bržoj izvedbi i baš je to bilo dobro), manje uvjerljivom »Get Up, Stand Up«, te sugestivnom »No More Trouble« i dijelom »Exodusa«.

Kolikogod su prije Damiana ‘Jr. Gonga’ Marleya bili korektni britanski hip-hop/funk bend AMS, detroitski hip-hop sastav Slum Village, a zatim i istaknuti britanski dub soundsystem Iration Steppas, pokazalo se da je Marleyev live nastup s deseteročlanim bendom puno brže našao put do publike, koja je na kraju čak tri puta vraćala bend na pozornicu. Svoj su honorar, pritom, itekako zaradili barjaktar, koji je cijeli jednoipolsatni energični Damianov nastup neprestance mahao etiopskom, rastafarijanskom zastavom i neumorno plesao (podižući razinu energičnosti na bini), kao i dvije punašnije tamnopute prateće pjevačice neiscrpnih plesnih kapaciteta. Da je riječ o samosvojnom, etabliranom autoru, dokazuje i to je Damian Marley bio član grupe SuperHeavy, zajedno s Mickom Jaggerom, Joss Stone i Daveom Stewartom iz Eurythmicsa.

 

Komentari

komentara