U Muzeju djetinjstva u Rijeci, grupa Turisti ovih je dana dovršila snimanje debitantskog spota, u režiji Kreativnog odjela.

‘Moj toreador’ prošli je tjedan premijerno emitiran na radijskim frekvencijama, no iako tek kratkog života u eteru, učinak na glazbene urednike je bio toliko uvjerljiv da se novi, drugi singl Turista, nemilice vrti. Stoga su članovi grupe odlučili ne čekati neko bolje vrijeme već krenuti odmah u vizualnu realizaciju spota.

Vrijedi spomenuti i da je ovo jedan od prvih hrvatskih spotova snimljenih i montiranih u 4K rezoluciji. Rijetke su TV kuće koje već podržavaju takvu tehnologiju, ali oni koji imaju moderno računalo s prikladnim monitorom mogu uživati u punoj 4K kvaliteti putem YouTube servisa. Spot je izradio riječki multimedijski studio Kreativni odjel, poznat po suradnji s Peter Gabrielovom etiketom Real World Music. Video je snimljen vještom rukom snimatelja Gorana Rezića; Ivina je frizura stigla iz ruku salona Alexandra; bubnjevi Ludwig nisu, kako se svojedobno tvrdilo, nikada bili u vlasništvu Ringa Starra, već grupe Paraf; Gibson Les Paul je nekad doista bio sasvim crn.

Video uradak predstavlja Turiste u punoj formi. Briljantnu glavnu ulogu na sebe je preuzela Iva Močibob, strastveno vitlajući mačem i dvometarskom haljinom oko sebe, kao da se doista nalazi usred arene na koridi. Motivirani takvim nastupom, i Vava i Bobo su dali 100 posto svoje sviračke energije u kamere iako gurani jedva playbackom, a čijim se učincima nisu nikada dali previše zavesti.

Turisti, osim realizacije spota za ‘Toreadora’, paralelno rade intenzivno u studiju na sljedećem singlu, ponovno u produkciji Mateja Zeca, a izlazak je planiran za početak sljedeće godine.

Komentari

komentara